Afbestilling af selskabsarrangement i og ud af huset 

Ved 25 personer og derover, skal afbestilling rettidigt ske skriftligt senest 3 mdr. inden dato for afviklingen af det bestilte arrangement.
Under 25 personer skal afbestilling rettidigt ske skriftligt senest 2 uger inden dato for afviklingen af det bestilte arrangement. 
Reducering i antal skal ske skriftligt senest 8 dage før arrangementet er afviklet. 

Afbestilling/udeblivelse ved bordreservation i restauranten  

Ved afbestilling af bordreservationer med forudbestilt menu, skal afbestilling rettidigt ske skriftligt senest 3 dage inden dato for ankomst.
Ved udeblivelse af bordreservation uden skriftlig afbestilling vil gæsten blive opkrævet et gennemsnitsgebyr på 1000 kr. pr. person af hensyn til indkøbte råvarer. 

Afbestilling af køb i webshoppen/bestillinger til mad ud af huset 

Ved 8 personer og derover, skal afbestilling rettidigt ske skriftligt senest 2 uger inden dato for afhentning/levering af den bestilte menu. 
Under 8 personer skal afbestilling rettidigt ske skriftligt senest 8 dage inden dato for afhentning/levering af den bestilte menu.
Reducering i antal skal ske skriftligt senest 8 dage før dato for afhentning/levering af den bestilte menu. 

Afbestilling af værelser/ophold samt ekstra rengøringstillæg

Ved afbestilling af seperat værelsesbooking eller kro-og gourmetophold, skal afbestilling rettidigt ske skriftligt senest 48 timer før ankomst. 
Ekstra rengøringstillæg på 500 kr. vil blive opkrævet, hvis det fra rengøringens side vurderes, at værelset efterlades i uhensigtsmæssig stand. 

Reklamationsret 

Skoemagerkroen ApS yder reklamation i henhold til HORESTA, som er brancheorganisation for hotel-, restaurant- og turisterhvervet.
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra PN Skoemagerkroen ApS skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen.
Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig.

Information om klagemuligheder 

Ved klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos PN Skoemagerkroen ApS kan dette indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via
www.forbrug.dk. 

EU-Kommissionens online klageportal kan ligeledes anvendes ved indgivelse af en klage.
Dette er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her –
http://ec.europa.eu/odr.
Ved indgivelse af en klage skal du angive følgende e-mailadresse: info@agrarled.dk
. 

Ovenstående betingelser gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og PN Skoemagerkroen ApS

Modtag senest nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld dig i dag og få senest nyt i din mailbox